GYIK
a pályázat beküldési határideje: 2025. április 15., 12:00 óra
Milyen feltételeknek kell megfelelni a pályázat benyújtása során? Milyen esetekben kell kitölteni és mellékelni a nyilatkozatok valamelyikét? Van lehetőség hiánypótlásra? Gyakran merülnek fel ilyen és ehhez hasonló kérdések a K&H gyógyvarázs műszerbeszerzési pályázattal kapcsolatban. A GYIK-ban összegyűjtöttük a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésekre.
milyen feltételeknek kell megfelelni a pályázat benyújtása során?
a benyújtott pályázati anyag akkor érvényes, ha a pályázó megfelel az alábbi kategóriák valamelyikének:
- gyermek háziorvos, vegyes praxisú háziorvos
- mentőszolgálat
azok a háziorvosi praxisok vagy mentőszolgálatok, amelyek az elmúlt két évben támogatásban részesültek a K&H gyógyvarázs program keretében, idén nem indulhatnak a pályázaton.
kórházak, rendelőintézetek idén nem pályázhatnak?
2025-ben csak házi gyermekorvosok és mentőszolgálatok nyújthatják be jelentkezésésüket a K&H gyógyvarázs pályázatra.
meddig kell benyújtani a pályázatot, és mikor kapok értesítést a sikeres pályázásról?
a beérkező pályázati anyagok elbírálásáról 2025.07.15-ig minden pályázó értesítést kap elektronikus levél formájában, a pályázati anyagban megadott e-mail címre.
milyen esetekben kell kitölteni az árkülönbözet vállalásáról szóló nyilatkozatot?
Minden pályázónak kötelező feltöltenie a nyilatkozatot, amelyben vállalja, hogy amennyiben a beszállító árajánlatához képest az eszköz árában változás történik, az árkülönbözetet (többletet) kifizeti.
milyen esetekben kell kitölteni a 4 millió forint feletti önrész vállalásáról szóló nyilatkozatot?
A Pályázónak lehetősége van bruttó 4 millió forintnál kisebb és nagyobb összértékű műszer(ek)re is pályázni. Amennyiben a pályázó nagyobb összegre pályázik, mint bruttó 4 millió forint, a fennmaradó önrész vállalásáról nyilatkoznia kell az online pályázati felületen letölthető nyilatkozatban.
mi a teendő, ha a pályázó hiányosan nyújtja be pályázatát?
a hiányosan benyújtott pályázati anyagokat a lebonyolító Well PR Ügynökség jelzi a pályázónak, akinek 2025.04.22-ig van lehetősége pótolni a hiányosságokat. Az április 22. után érkezett hiánypótlásokat nem áll módunkban elfogadni.
mi a teendő, ha a pályázó elakad a pályázati anyag kitöltésével?
a pályázat kitöltésekor minden pályázati lépésnél az oldal alján lehetőség van megtekinteni a hibásan vagy hiányosan kitöltött cellákat, és ellenőrizni, módosítani a szükséges tartalmi részeket. A pályázatot részlegesen is ki lehet tölteni, elmenteni, majd később beírni a hiányzó adatokat, csatolni a dokumentumokat. A pályázatot a "pályázat beküldése" gombbal tudja beküldeni.
Amennyiben további elakadás, probléma merül fel, kérjük, keresse Kása Dánielt a d.kasa@well.hu e-mail címen.
mi a teendő, ha a pályázó nem megfelelően töltötte ki a pályázati anyagot?
Amennyiben hiánypótlásra van szükség, a Well PR Ügynökség jelzi a pályázó részére a hiányzó dokumentumokat, amelyek pótlására 2025. április 22-ig van lehetőség. Az április 22. után benyújtott hiánypótlásokat nem fogadjuk el, a pályázat érvénytelennek minősül.